lunes, 21 de marzo de 2016

PRESENTACION

¡¡Ola amigos!! En primerías me presento mocetz, me clamo Al-fredor y iste ye o mío y dende agora o vuestro blog.  Ibons y Crabas ye un blog pa totz os publicos encara que pa yo lo mas important ye que.... ¡ye de raso en aragonés! Charraré de cursas y gambadas, encara que suposo que a monico a monico pencharé tamién bellas informacions de corridas y atras cosetas.  A ideya mas que mas ye que as dentradas en o blog tos faigan honra pa dimpues fer-las vusatros mesmos.  Por ixo, me miraré de que as fotos que penche, os míos comentarios y as diferents indicacions sigan muit claras.  Me fería a saber qué goi que seguindo iste blog, belún de vusatros faiga una d´istas cursas bell día.  Y encara muito mas, trobar-me con bella presona y que me diga "¡Ey Al-fredor ahiere facié una cursa de Ibons y Crabas!".  Como he dito antes, ixe ye a ideya, pero pende de fer un buen treballo, asinas que treballaremos sin reblar.
Antimás d´isto ficaré atras informacions que podatz fer servir quan vaigatz  t´o mont, como puet  estar
 l´orache, atras webs d´intrés, atros blogs relacionaus, etc.
Cal dicir tamién que Ibons y Crabas naixe como parte d´o mio aprendizache de l´aragonés.  Lo soi aprendendo en Nogará, ista buena chent que a día de hue levan 25 anyos ensinyando-lo terne que terne.
Y a la fin  y pa rematar, sincusatz si bella información u bell nombre de cualsiquier puesto siga inexacto. Puet estar, puet estar, hahahaha, en ixe caso tos caldrá tener un buen sentiu d´a orientación.  Bueno, tos deixo que ya me soi sincusando y encara no he feito brenca.  Aspero que tos faiga muito goi y muita honra.

¡¡Que plantetz fuerte!!

1 comentario: